Friday 9 November 2012

VideoZone: Mind reading reveal!!



Dave merupakan peramal sangat berbakat, dan mereka telah memberikan sampel rawak orang awam yang berpeluang untuk mengalami bakat beliau dalam meramal. Perkara ini amat mengejutka sehingga menjadikan mereka percaya. Namun ada sesuatu yang tersembunyi disebalik keajaiban tersebut. Nak tahu apa rahsia kehebatan beliau??? Jom tengok video nie..


Dalam kempen ini, Febelfin (persekutuan Belgium bagi sektor kewangan), menggunakan penggodam yang pakar dalam hacker dalam masa yang sebenar untuk menyedarkan orang ramai tentang hakikat bahawa seluruh hidup mereka boleh didapati dalam talian. Dan dengan berbuat demikian, menggesa semua berwaspada. Kerana penipu Internet boleh menggunakan semua maklumat ini untuk merugikan anda. Tips untuk menggunakan perbankan online lebih selamat boleh didapati di http://safeinternetbanking.be.

#Macam mana??? Mesti korang semua dah mula rasa bimbang kan. Cuba bayangkan apa yang mereka boleh buat dengan hanya mengodam semua maklumat kita. So mari lah kita sama-sama berwaspada dan jangan mudah berkongsi segala maklumat terutamanya melalui laman sosial seperti di Facebook. Renung-renungkan dan selamat beronline. ^_^

No comments:

Post a Comment