Friday 16 November 2012

UUMZONE: Hospitality Fiesta "12



Hospitality Fiesta "12 adalah acara 2 hari yang akan diadakan di Dewan Mu’adzam Shah, Universiti Utara Malaysia pada 9 dan 10 Disember 2012 anjuran School of Tourism, Hospitality & Environmental Management (STHEM), Universiti Utara Malaysia (UUM). Majlis ini akan bermula dari jam 09:00 pagi sehingga 11:00 malam pada hari pertama dan 08:30 pagi hingga 07:00 malam pada hari kedua. Kami bekerjasama dengan Students‟ Club of Hospitality (SCOHOST)  yang menguruskan segala perjalanan program. Acara ini diuruskan sepenuhnya oleh pelajar-pelajar semester akhir Sarjana Muda "Ijazah Pengurusan Hospitaliti dengan Kepujian (BHM.Hons) sebagai sebahagian daripada kursus kami. Acara ini akan menjadi sebuah projek skala besar pertama hospitaliti yang akan diadakan di UUM.


Tujuan acara ini adalah untuk meningkatkan "Soft skill dan vokasional dalam menganjurkan acara berkaitan kepada bidang hospitaliti dan pelancongan. Antara acara kemuncak acara forum profesional hospitaliti, pertandingan masakan, beauty fair, international food trade fair. Di samping itu, kita cuba untuk mencatat nama di Malaysia Book of Rekod iaitu dengan memasak Roti Jala selama 72 jam tanpa henti.



Peluang terbaik kpd pelajar UUM untuk memenangi DUA IPad, SATU 42' LED TOSHIBA TV, VOUCER PENGINAPAN DI Putra Palace Kangar ! Holiday Villa Alor Star ! EDC - UUM ! One Hotel Helang Langkawi !, SATU MESIN BASUH AUTOMATIK, , dan PELBAGAI LAGI BARANGAN ELEKTRONIK yang menarik untuk diberi sebagai hadiah cabutan bertuah kepada mereka yang turut serta di dalam “HOSPITALITY FIESTA '12” PADA 9-10 DECEMBER 2012,..

2 Unit IPad



Acara Kemuncak

Forum
MALAYSIA BOOK OF RECORDS
Pertandingan Memasak
FRUIT CARVING
Bartending & Mocktail Demo
International Food Trade Fair
Beauty Fair


 Hospitality Career Exhibition
Cultural Performances

Local Food Selling


 Lihat video acara kami: http://www.youtube.com/watch?v=hkPElULspAE




Lawati halaman FACEBOOK kami di:  
 

#Jangan tunggu lama-lama,.. kalau nak beli tiket anda boleh terus hubungi terus kat Yatz Kaizen ekkk ^_^



No comments:

Post a Comment