Thursday 15 November 2012

LifeZone: Siapa Kalah Kena Bogel!!!

Korang tau tak apa kebendanya objek atas nie,.. haaa buat siapa yang tak tau atau pun buat-buat tak berapa nak tau. Ok ini namanya Ping-Pong.

Ping-pong (juga dipanggil "tenis meja") merupakan sejenis sukan dan permainan dalam yang popular. Pemain akan memukul bola berulang-alik di atas sebuah meja yang mempunyai jaring di tengahnya menggunakan pemukul atau bet. Pemain cuma boleh memukul bola tersebut setelah ia melantun sekali di bahagiannya, dan mesti mengembalikannya supaya ia melantun di bahagian lawan. Permainan ini boleh dimainkan secara perseorangan atau beregu. Permainan ini laju dan memerlukan reaksi pantas. Permain yang mahir boleh memberikan "putaran" pada bola, yang membuatkannya melantun pada arah yang sukar dijangka, sekaligus menyukarkannya dibalas.

Amacam???  Poyo tak ayat di atas. Tu semua ayat Pak cik Wikipedia. Tu fomal bagai. Hehehe,.. Benda nie la kami selalu main kat UUM nie bila dah boring, Dari main macam ayam sampai la sekarng dah macam beruk. hehehe Guwau jeaaa,..

Hari nie kami main lagi setelah sekian lama tak main. Tu dah lama tak main sebab kebanyakan geng2 fighter handalan ping-pong semua dah habis belajar, tinggal berapa kerat jea sekarang. tapi semalam setelah mendapat cabaran. Kami pun open table. Nak tau apa yang menarik mengenai game tadi.




#Ganazzz tak??? Korang agak-agak la kann,.. siapa yang menang tadi??? hehehe,..

No comments:

Post a Comment