Wednesday 30 May 2012

Grand Dinner PBS UUM 2012 [Red Indulgence]

yeaaahhh,.. selesai sudah Grand Dinner Pusat Budaya Dan Seni Universiti Utara Malaysia yg diaadakan pada 28 Mei 2012 bertempat di Sentosa Regency Hotel Alor Setar. Majlis ini berjaya menghimpunkan semua staff-staf, dan juga ahli-ahli kelab dibawah PBS bagi menghargai sumbangan mereka. 

Bertemakan "Red Indulgence",..  Semua hadirin tampil segak dan cantik ditambahkan lagi dengan persembahan2 dr ahli kelab yg meletop. Dan part paling best setiap akan membuat satu persembahan yg lain dari kebiasaan. Sebagai contoh Kelab Nasyid tidak akan menyanyikan nasyid so mereka kena berdikir barat. Begitu lah juga ngan Kelab Broadcasting Yatz kaizen. Kami kena menari la plk. Siap kena buat overture lg. Kami menari tarian tradisional Jawa: Hatinya tak tahan>> Mambo Dance: Mambo number 5  >>dan K-POP Dance : Fantastic Baby,..

Mmg gempak dan happening habisss. Apa2 pun yatz ingin berterima kasih kpd semua yg terlibat terutamanya dr Kelab Penyiaran dan juga geng2 yg gigih berlatih menari bersama2. Korang mmg terbaekkk,.. Sweet Moments Ever.^_^

Nie antara picture di sepanjang majlis berlangsung.

Red Carpet

Retisss pose at Red Carpet

Retis PBS

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Yatz Kaizen ngah gilerrr

 

Menu chine cuisine,.. nyum2. kesemua 8 set hidangan.
Retisss J-POP (Jawa POP)  bersedia utk beraksi

Tradisional Dance>Hatinya Tak Tahan

Mambo dance>Mambo number 5

K-POP Dance>Fantastic Baby by Big Bang

M.Daud Kilau PBS ^_^
Dikir barat dari Kelab teater warna.

Dance Fever with En Faizul

tengah sibuk sebagai biro teknikal
Bidasari






Broadcasting Club UUM

No comments:

Post a Comment