Wednesday 2 May 2012

Debat PTPTN Khairy Jamaluddin Dan Rafizi PKR : 3 Mei 2011 (LIVE)

Debat PTPTN antara Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli  dan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Khamis ini, 3 Mei 2011. Diharapkan forum ini nanti  bakal menghasilkan input menarik untuk orang ramai khususnya kumpulan sasar.

Debat bertemakan "Pemansuhan PTPTN Dan Hala Tuju Pendidikan Tinggi" akan berlangsung secara LIVE di Dewan Raja Muda Musa, Kompleks Belia dan Kebudayaan Negeri Selangor di Seksyen 7 di Shah Alam, jam 8 malam.

Mengambil kira ciri debat itu sendiri, sebanyak 3,000 kerusi disediakan penganjur. Masing-masing 1,000 kerusi dikhususkan kepada pengikut dan penyokong Khairy dan Rafizi manakala baki 1,000 untuk orang ramai.

Penganjur berharap hadirin akan datang awal untuk mendapatkan tempat duduk dalam dewan. Bagi hadirin beragama Islam, ada kemudahan surau untuk mereka menunaikan solat Maghrib dan Isyak nanti, jadi diharap datang awal.

:.Ini baru anak jantan, berkokok bukan sebarangan, tetapi berkokok dengan fakta yang munasabah bakal dibawa di pentas debat nanti. Pemerhati akan mengadili siapa yang yang benar-benar memperjuangkan isu yang sebenar demi kepentingan semua dan negara amnya.:

No comments:

Post a Comment