Sunday 10 March 2013

LifeZone: Cherating Aku Datang

4 Febuary 2013,... bermula lah satu lembaran baru dalam kamus hidup Yatz Kaizen. Kalau dulu 3 tahun setengah bertungkus lumus mentelaah pelajaran di UUM,.. sekarang tiba masanya segala ilmu tu di pratikakan di dunia yangg sebenar. Dan tempat dituju ialah di Pantai Barat Semenanjung Malaysia. Dengan lebih tepat di Impiana Cherating Resort Kuantan Pahang.


 
Nie la tempat pratikal Yatz Kaizen untuk  6 bulan. Saja cari tempat yang best kat tepi laut...Saje nak lari dari riuh rendah bandar...Dekat pantai terase nyaman jer rase dengan deruan bunyi2 ombak..Malam2 tidur sangat nyenyak tau dengan angin sepoi2 bahasa dan ade music background bunyi laut...Mak aih!! terase tido ditengah2 laut......Pehhhh syok habis!Nie la salah satu tempat yang boleh dikatakan paling tercantik dipantai timur iaitu Impiana Cherating Resort....Pantainye sangat la bersih dan air laut hijau okay...Tempat dan hotel kat situ memang terbaekkkk.... kalau ada masa jemput la datang ok,..


 tak payah citer panjang sekarang yatz nak tunjukkan apa yang menarik di Impiana Resort Cherating nie. so saksikan laaaaa~~~



Untuk sebarang maklumat lanjut
Facebook Page: Impiana Cherating Resort




No comments:

Post a Comment